Tampereen Diabetesyhdistys ry
TIETOA - TUKEA - TOIMINTAA

Liikunta

Footbic jalkajumppa

Footbic-harjoituksissa vahvistetaan pehmeiden pallojen avulla jalkaterien lihaksia ja harjoitetaan liikkuvuutta, koko kehon liikehallintaa ja tasapainoa. Footbic sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille jalkojen hyvinvoinnista ja moninaisemmista vaivoista kärsiville. Liikkeitä voi tehdä tukea ottaen tai istuen.

Maanantaisin 19.8.-23.9.2024 klo 14.00–14.45  Täynnä!

Yhdistyksen tiloissa, Lähteenkatu 2–4.

Hinta jäsenille 12 €/ 6 kertaa, muut 20 €/ 6 kertaa.
Ohjaajana fysioterapeutti Pia Nykänen.

Juoksustartti

Ma 12.8., 19.8., 26.8. ja 2.9. klo 17–18.00
Paikka: Sorsapuisto, Lähteenkadun ja Aaltosenkadun kulma

Hinta 20 €/ 4 kertaa jäsenille, 40 €/ 4 kertaa ei jäsenille
Ohjaaja: juoksuvalmentaja Pia Nykänen

Kaipaatko tukea juoksuharjoittelun aloittamiseen tai ideoita juoksuharjoitteluun? Kurssilla käydään läpi juoksutekniikan perusteita sekä tehdään juoksutekniikkaa kehittäviä harjoitteita. Säänmukainen varustus.
Sitovat ilmoittautumiset 5.8. mennessä p. 045 358 2505 tai tsto@tampereendiabetesyhdistys.fi
Ryhmä toteutuu, mikäli osallistujia vähintään kahdeksan.

Erityisuimakortti

Uimahallimaksujen hinnoittelu uudistuu, eikä uusia erityisuimakortteja enää myydä vuoden 2024 alusta alkaen.

Hinnastouudistuksen tavoitteena on selkeyttää kokonaisuudessaan uimahallien sisäänpääsymaksuja sekä kannustaa ihmisiä liikkumaan.

Uutena tuotteena liikuntapalveluissa otetaan käyttöön kausiranneke, ja lisäksi 65 vuotta täyttäneille tarjotaan 1.1.2024 lähtien maksuton sisäänpääsy uimahalleihin arkisin kello 9-15.

Jo hankitun erityisuimakortin käyttöä voi jatkaa normaalisti siinä olevan voimassaoloajan mukaisesti.

Lisätietoa uudistuksesta täältä.

Posti