Tampereen Diabetesyhdistys ry
TIETOA - TUKEA - TOIMINTAA

Kiirastorstaina 28.3.2024 yhdistyksen toimisto on avoinna poikkeuksellisesti klo 9.00 - 14.00!

Tampereen Diabetesyhdistys ry tarjoaa tukea ja tietoa diabeteksen hoidossa ja ehkäisyssä sekä monipuolista toimintaa diabetesta sairastaville ja heidän läheisilleen sekä kaikille, jotka kohtaavat työssään diabetesta sairastavia.

Yhdistys järjestää yleisöluentoja diabetekseen ja terveyden edistämiseen  liittyvistä ajankohtaisista aiheista sekä käytännönläheisiä teemailtoja omahoidon tukemiseksi.

Meiltä voit ostaa apuvälineitä diabeteksen hoitoon ja seurantaan, kuten oppaita, ve­ren­so­ke­ri­mit­ta­rei­ta ja -liuskoja sekä voiteita. Ostoksiin sisältyy myös asiantunteva käytön opastus.

Diabeteshoitajan vastaanotolla saat apua diabeteksen hoitoon tai voit käydä mittauttamassa verensokerin, verenpaineen, pitkäaikaissokerin ja kehonkoostumuksen. Tiloissamme pitää vastaanottoa myös jalkojenhoitaja ja diabeteslääkäri. Ra­vit­se­mus­te­ra­peutille pääset etävastaanotolle.

Toimialueeseemme kuuluu Kangasala, Nokia, Pirkkala, Pälkäne, Tampere, Ruovesi, Virrat ja Ylöjärvi.

Sivut on päivitetty 28.03.2024

Liity jäseneksi!

Tampereen Dia­be­te­syh­dis­tyk­sen jäseneksi voi liittyä jokainen, jota diabetes koskettaa. Jä­sen­mak­sun mak­sa­mal­la pidät yllä mo­ni­puo­lis­ta toi­min­taam­me ja olet mukana vai­kut­ta­mas­sa myös val­ta­kun­nal­li­ses­ti.

Jä­sen­mak­su vuonna 2024 on 25 €. Liit­ty­mis­vuon­na saat yhden Diabetes-lehden maksutta ja jatkossa kuusi numeroa jä­sen­hin­taan 18 €. Yh­dis­tyk­sen oma TrenDi-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja se sisältyy jä­sen­mak­suun. Saat myös yh­dis­tyk­sen mak­sul­li­set tuotteet ja palvelut jä­sen­hin­taan. Tutustu myös muihin jä­se­ne­tui­hin täältä.

Yritys tai yhteisö voi liittyä kan­na­tus­jä­se­nek­si. Kannatusjäsenmaksu on 50 €. Kysy lisää: tsto(at)tam­pe­reen­dia­be­te­syh­dis­tys.fi

Liity jäseneksi!

Pysy ajan tasalla!

Tilaa uu­tis­kir­jeem­me, saat tuo­reim­mat kuu­lu­mi­set vii­kot­tain säh­kö­pos­tii­si!

Tilaa Uutiskirje!

Posti